تاریخ انتشار : 1395/11/6 ساعت: 0:07 | کد مطلب: 85 |
![]() |
به گزارش نافع، وبلاگ نقطه سر خط نوشت: زمانی یکی از تکنیک های تبلیغاتی بود،ایجاد حساسیت بر آمدن یک فرد سرشناس و انتخاب تیترهایی در مطبوعات و رسانه ها مبنی بر آمدن یا نیامدن آن چهره ها، تیترهایی نظیر:«هاشمی می آید، نمی آید!»، «هاشمی آمد»، «احمدی نژاد نمی آید»، «خمینی ـ سیدحسن ـ آمد!»،« هاشمی: خواهم آمد، نگران نباشید!» و... هزاران آمد و نیامد دیگر.
اما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و در حالی که دوم خردادی ها و طیف موسوم به اعتدال در حال جنب و جوش و تلاش برای اتحاد و حمایت از روحانی هستند تا ایشان را برای انتخاب مجدد عرضه کنند و جریان اصولگرایی منتظر مانده تا ببیند اوضاع چگونه پیش می رود تا تصمیم نهایی را برای مردم بگیرد،مردم خوزستان و شهرهای بزرگ پیش و بیش از آنکه منتظر آمدن روحانی و جهانگیری، قالیباف یا جلیلی و...و یا گزینه معرفی شده از سوی سیاسیون و روشنفکران باشند به انتظار آمدن «باران»نشسته اند، البته نه بنیاد باران! باران به مفهوم قطرات پاک آب که از ابرها فرو می ریزد و آلودگی را می زداید.