سرتیتر خبرها:
جمعه 28 اردیبهشت 1403
مشروح خبر
تاریخ انتشار : 1400/3/24 ساعت: 5:28 | کد مطلب: 11738 چاپ مطلب
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان همدان برای حضور حداکثری مردم در انتحابات

سازمان بسیج هنرمندان استان همدان،طی بیانیه‌ای،از عموم مردم انقلابی ایران به ویژه هنرمندان عزیز برای حضور و مشارکت حداکثری دعوت کرد.

 

به گزارش پایکاه خبری هفت هنر، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان، طی بیانیه‌ای،از عموم مردم انقلابی ایران به ویژه هنرمندان عزیز برای حضور و مشارکت حداکثری دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود بر مردم شریف ایران اسلامی،
اکنون که ۴۲ سال از انقلاب شکوهمند مردمی و اسلامی ایران می گذرد، همچنان شاهد آن هستیم امت ولایی،انقلابی و شهیدپرور همیشه در صحنه همواره بر آرمانهای امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله) که همانا به "وحدت کلمه" و پایبندی به انقلاب اسلامی ایران وفادار هستند و این همبستگی در وحدت منجر شده تا قله های پیشرفت را در تمام زمینه های مختلف فرهنگ و هنر، ورزش، صنعت، کشاورزی،علم و فناوری و غیره، علیرغم سنگ اندازی ها و نقشه های شوم و بی اثر دشمنان اسلام و ایران فتح نمایند .
انتخابات همواره عرصه ای برای به رخ کشیدن همبستگی، وحدت و اقتدار ایران اسلامی بوده و هست و شما هنرمندان عزیز و گرامی در همه ی عرصه های هنری و ادبی متشکل از اقوام مختلف در این کارزار نیز ثابت کرده اید که با وجود تحمیل مشکلات متعدد از جانب بیگانگان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان مستحکم و مطمئن برای حفظ مرزهای جغرافیایی و استقلال میهن عزیزمان خواهید بود.
" سازمان بسیج هنرمندان استان همدان" که با هدف شناسایی و حمایت از هنرمندان مومن،انقلابی و جهادی وکارآمد جهت حفظ انقلاب و ادامه راه امام و شهدای والا مقام تشکیل شده است به سهم خود از حضور پرشور و همه جانبه احـزاب و تشکل های سیاسی و همچنین تمامی دلسوزان این مرز و بوم که بر حسب احساس تکلیف پا در میدان انتخابات نهاده اند که این خود عین مردم سالاری می باشد تا همه تفکرات بتوانند در این صحنه حضور یابند، تا شاهد انتخاباتی پرشور و مردمی در آغاز قرن جدید باشیم تقدیر و تشکر می نماید و از شما هنرمندان دلسوز و متعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران دعوت می نماید تا با حضور در پای صندوق های رای همچون ادوار گذشته مهر تایید دیگری بر نام ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رسانید.
امید آنکه دولت آینده فارغ از جناح بندی های سیاسی با بکارگیری مدیران متخصص تشکیل تا برنامه و چشم انداز روشنی جهت ارتقاء سطح معیشت، رفاه و منزلت اجتماعی مردم ارائه نماید و در ذیل توجهات و رهنمودهای رهبر معظم و معزز انقلاب حضرت آیت ا... امام خامنه ای (مدظله) در اجرای برنامه های خود موفق باشد .

مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان همدان
امیر ترکاشوند
۲۳خرداد۱۴۰۰- ه.ش


برچسب ها: هفت هنر   بسیج هنرمندان   حماسه 28 خرداد  
دیدگاه شما
نام شما
پست الکترونیکی
صفحه خانگی
نظر شما



حروف تصویر